DanielNilsen Skrevet Oktober 29, 2019 Share Skrevet Oktober 29, 2019 Hei, Har en 1994 520i som ikke vell start lengre. Før noen dager siden demontere jeg speedometre for å legge nye pære. Monterte det på og kjørte ein stund. Skudd av bilen og gikk inn på butikken og da ville den ikke starte. Hadde litt lite servo olje men ikke minimalt. Har nettopp byttet Veiv føleren men ingen lykke. Bilen får luft og bensin, Prøvde før 10 min siden og starte den og da hørte den ut som den skulle starte men det skjedd ikke noe mer. Noen som har hatt dette probleme før? Kan servo pumpe va knas eller noe rele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 29, 2019 Share Skrevet Oktober 29, 2019 Du sier selv bilen får luft og bensin, har du sjekka gnist? Servopumpa har nok ikke noe med startproblemet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielNilsen Skrevet Oktober 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2019 Har sjekket gnist og der er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 29, 2019 Share Skrevet Oktober 29, 2019 Hvis motoren har gnist, bensin og luft så har den jo alt den trenger og skal starte fint. Sjekka bensinpumpa ? Opplevde det samme på en av mine E34, pumpa i tanken tok kvelden mens jeg var innom butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielNilsen Skrevet Oktober 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2019 Kan va det ja skal sjekke det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå