Mariuse34 Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 Jeg har to diamantnøkler til e39en. Den ene var flat da jeg kjøpte den, byttet batteri og den lar meg låse opp men ikke låse igjen bilen. Den andre har fungert utmerket inntil for to dager siden. Bilen sto ute nedfrosset. Ville ikke låse opp. Låste opp med nøkkel og da virker både lås og lås opp. Lås funket videre men lås igjen fusket igår. Idag er plutselig fjernkontrollen steindau. Dødt batteri? Noe annet? Jeg byttet frontrute før helgen, men alt har funket siden og nr 2 nøkkel låser fremdeles opp men ikke igjen bil, som før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 (endret) Det kan jo være problemer med selve nøkkel, antenneforsterker, gm3 eller noe med koding av nøkkel mot bil. Jeg ville kanskje ha forsøkt å kodet nøkkel til bil på nytt først, for det er gratis om du har diagnose utstyr. Edit; glemte å si at det kan være ledningsbrudd, men det virker absolutt mer usannsynlig. Endret Oktober 30, 2019 av Otis La til info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2019 Jeg mistenker at det er nøkkel, siden nøkkel 2 fortsatt fungerer helt fint. Eller som den gjorde før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet November 1, 2019 Forfatter Share Skrevet November 1, 2019 Jeg vurderer å kjøpe en brukt nøkkel for å se om det kan funke. Kan kjøpe en e46 eller e39 fra en delebil for 200 spenn. Er diamantnøkkel samme på e46 og e39? Tenkte å forsøke å synke den og om det funker bare swappe inmat med en av nøklene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå