Gå til innhold

Lyd oppgradering E91


 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst til å oppgradere litt lyd i bilen, jeg har ingen diskanter og fant heller ingen forsterker bak så regner med at jeg har det helt basic anlegget. Har forsåvidt Navigation professional om det har noe med saken å gjøre.

Tittet litt på det settet her https://www.bilkomponenter.no/products/gladen-one-201-bmw-merketilpasset er det noe som kunne ha hjulpet å få montert? Eller er det lite vits uten en ny forsterker? Er ikke så kunnskapsrik her så alt av svar verdsettes høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger har du tenkt å bruke? Du linker til en høyttalerpakke til 4800 kroner. For å få noe glede av den bør du ha en forsterker. Med arbeid snakker vi om 12 000 kroner til sammen.

Jeg byttet alle høyttalere i min bil, basic anlegg. Lyden ble mye bedre, men ikke god nok. Først med forsterker ble resultatet bra. Og da prøvde jeg de originale høyttalerne for moro skyld, som viste seg å ikke være så aller verst likevel. Bare en audiofil ville merket forskjell, tror jeg. Så forsterker er etter mitt syn det første du bør sette inn (avhengig av hvor bra anlegget er fra før). Diskanter kan du naturligvis uansett sette inn for en billig penge. Du får et sett hos skraphandleren for 4-500 kroner, inkludert hus.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...