Innom Skrevet November 28, 2019 Share Skrevet November 28, 2019 (endret) Prøver meg innpå her. Abs lampa og antispinnlampa lyste i bilen for ei uke siden. Diagnose sa defekt abs "hjerne"/ sentral/hydraulikk aggregat. En del med mange navn. Bestilte brukt hos Grønvold. Mekaniker ringer i dag og sier at delen jeg har kjøpt har samme feil. Hva er oddsen for dette ? Det er nesten ikke til å tro. Alle 4 abs sensorer byttet jeg vinteren i fjor, byttet også en del til på abs i september. -Batteribytte 1 år siden -bensinpumpe 1/2 år siden. Bilen kjøpte jeg da den hadde gått 100 000. Nå har den gått 120 000. Noe galt hver eneste måned siden juni. Og hele vinteren i fjor. Endret November 28, 2019 av Innom Mangler Url fil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innom Skrevet November 29, 2019 Forfatter Share Skrevet November 29, 2019 Hadde håpet på noen innlegg fra noen kloke hoder 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 Har ikke egentlig peiling på emnet, men hvis du har byttet en del og fortsatt får samme feil, er det vel naturlig å mistenke at det kanskje ikke er den delen som er årsaken til feilen - snarere enn at den nye delen har samme feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå