Gabz Skrevet Desember 26, 2019 Share Skrevet Desember 26, 2019 E92en min bestemte seg helt plutselig å gi fra seg lyd når jeg låser eller låser opp. Et pip ved låsing og to ved opplåsing. Hvor kom dette fra og hvordan får jeg det bort? Så ikke ut til å finne noe funksjon for det i Carly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Desember 27, 2019 Share Skrevet Desember 27, 2019 Er ikke det tegn på lite batteri i nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2019 Hmm, kan prøve å bytte iallefall. Får man ladet av å sette i nøkkelen i nøkkelhullet på disse (har keyless så gjør aldri det), eller like greit å bare bytte? Trengs det noe koding da evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 28, 2019 Share Skrevet Desember 28, 2019 Høres ut som typisk signalisering som de har i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå