AndersFM Skrevet Januar 13, 2020 Share Skrevet Januar 13, 2020 Hei Jeg har nettopp kjøpt en BMW 520d 2010 og jeg lurer på om noen har info om hvordan jeg kan få bluetooth og dab montert. Har i dag dab adapter men det er tungvint. På forhånd takk til alle som svarer. Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 13, 2020 Share Skrevet Januar 13, 2020 Ligger jo mye om dette fra før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersFM Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 Takk for raskt svar. Jeg er litt ukjent med bmw og en del av betegnelsene. Finnes det info om bilen min noen steder, den er import. Jeg har lest litt om forskjellige utstyrspakker, typer media som er installert men blir litt usikker om hva som er installert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 14, 2020 Share Skrevet Januar 14, 2020 Info. får du her: https://www.mdecoder.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 (endret) To muligheter som ikke koster skjorta: 1. Finn en radio som har DAB+ og Bluetooth. Veldig vanskelig å finne, dessverre, med mindre du også ettermonterer skjerm og navi. Men da blir prisen altfor høy sett opp mot hva du får. Husk at du betaler for et gammelt og utdatert system. 2. Monter en moderne Android-skjerm, som har DAB+, Bluetooth, og alt annet man forventer i dag. Endret Januar 31, 2020 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå