Adrian.k Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 Hei! Jeg har en BMW E91 som for tiden varsler om manglende lys hver gang jeg starter opp bilen. Jeg har sjekket bremselys, skiltlys, tåkelys, grøftelys, fjernlys og bremselys. Til tross for at alle overnevnte fungerer, kommer dette varselet opp hver gang jeg starter bilen. Noen løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 Du har ikke tilfeldigvis LED pærer i noen av de nevnte lyktene? Adrian.k reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian.k Skrevet Januar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2020 35 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Du har ikke tilfeldigvis LED pærer i noen av de nevnte lyktene? Skiltlys er vel eneste med LED pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 38 minutter siden, Adrian.k skrev: Skiltlys er vel eneste med LED pærer Er vel standard på E9x LCI at de er LED, så det er iallefall ikkr problemet. Prøv dette her for å finne ut hvilken pære bilen mener er gåen. Ta av pæren og eventuelt sjekk etter irr i holderen. https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1185634 Ingen feil med parklys/Angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå