Otp3 Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 Hei. Har flere ganger hørt at base pakken av stereoanlegg har integrert forsterker i head unit. Vurderer sterkt å oppgradere lyden i min e84, men da jeg så i bagasjerommet fant jeg denne(se vedlegg). Er dette en forsterker? Eller er jeg på bærtur? Fikk ikke tid å se ordentlig på det. Men er veldig gira på å få litt mer lyd i denne. Har ingen erfaring med lyd og anlegg og ihvertfall ikke i bil, så ikke skyt meg om dette er ett idiotisk spørsmål. Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 dette såg ut som en ULF modul eller lignende... men skal du være helt sikker så bruker du en vindekoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 Det er COM boksen du har bilde av der. Den styrer feks blåtann osv. Er ikke forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otp3 Skrevet Januar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2020 Aha takk for svar. Da får jeg finne ut en måte å få bedre lyd og trykk. Men eneste måten da blir vell å montere forsterker og trekke en haug med kabler hit og dit? Evt en aktiv bass og montere originale diskanter i a stolpene? Er bare tomme gitter der nå. Noen som har erfaring med disse "base oppgraderinga pakkene"? Feks fra bassbrothers? Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 22, 2020 Share Skrevet Januar 22, 2020 16 timer siden, Otp3 skrev: Aha takk for svar. Da får jeg finne ut en måte å få bedre lyd og trykk. Men eneste måten da blir vell å montere forsterker og trekke en haug med kabler hit og dit? Evt en aktiv bass og montere originale diskanter i a stolpene? Er bare tomme gitter der nå. Noen som har erfaring med disse "base oppgraderinga pakkene"? Feks fra bassbrothers? Thomas ta kontakt med bassbrother eller nautiluz creations ettersom hvor du bor i landet så får du svar på alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otp3 Skrevet Januar 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2020 Ja høres lurt ut. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå