Mons1 Posted January 25, 2020 Share Posted January 25, 2020 Har installert INSTA-D v4.21.12 på en Dell Latitude E5470 med 14" skjerm. Når jeg starter INSTA så blir vinduet for stor for skjermen og OK-knappen nede i vinduet er ikke synlig. Noen som har opplevd dette problemet og vet om en løsning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tennbrikket Posted January 25, 2020 Share Posted January 25, 2020 Prøv og bytt oppløsning i Windows for å se om vinduet "krøller" seg såpass at OK blir synlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted February 9, 2020 Share Posted February 9, 2020 Hvis du har windows 10. Prøv å høyreklikke på skivebordet, velg skjerminnstillinger også der det står "skala og oppsett". Sett den til 125% eller til 100%. Se om det hjelper. På min laptop sto den til 150%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mons1 Posted February 15, 2020 Author Share Posted February 15, 2020 Fikk ikke INSTA-D til å funke, så jeg må få den til å funke først Øyvind L. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts