Gå til innhold

320D e90 M47 små hopp å røyk hjelp

kev888
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. jeg byttet akurat oil breather /veivhus ventilasjon, bilen hadde kvit røyk å svaaak kanin hopp på 1500 rpm med svak tutch på gassen i 2 mininalt eller aldri i 3 gir.
nu etter byttet da gamle oil breather så ut som den aldri var byttet før å puttet i nye. nu kommer det mere kvit røyk en før men lokta har forandrett seg litt, å søtlokta e mere borte nu etter bytte.

men nytter ikke om motor blir varm eller ikke, når jeg står stille røyker det masse ut. å den kanin hoppinga e blitt verre på 1500 rpm kan kjenens ut som lit tsmå lagg. men turtalle rører seg ikke. kan føles som om noen tapper bremsa mini mini malt. vvanskeli å forklare men verken farta eller rpm hopper.

har noen en anelse ka som kan være nu? e m47 motorn. har ikke problemer med akselerasjon med full putt på pedalen.. men skjønner ikke koffer det begynte å røyke mere etter oil breather bytte. å finner ikke noe svar når jeg googler. (nei diagnose nytter ikke. kommer ingen ting opp, da jeg har en kompiss med orntli diagnose aparat.) å  den kanin hopping a e fette iriteranees når man skal cruise litt i nabolage eller sentrum. greit å finne ut av det her før jeg skal begynne å chippe bilen osv.

takk for evt svar.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Otis said:

Vi skal helst holde oss til bokmål eller nynorsk på forumet.

Søtlukt fra eksos, pleier jo absolutt å tyde på kjølevæske i eksos. Minker nivået for kjølevæske?

ja prøver og holde meg til bokmål men er for vant til og skrive på nordnorsk. men er jo norsk så man forstår nu vell.

okei, jeg skal ta og sjekke kjøleveska nu etterpå. kan hende breathr gjor så ting går rikti å kjøleveska kommer mer nedi. for breather jeg tok ut var foktig osv på ene sida, var ikke olje. å så ikke ut som breather var byttet heller noen gang tidliger da den var orginal å av gammel modell. 
kan det og hvere mulighet for att det er toppakning som er på vei til og ryke?

takk for svar.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...