Kjennern Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 Leker meg litt med ISTA/D om dagen, og ser ut til å få koblet meg opp til bilen greit. Men etter at den henter diagnose data står den slik, ser ikke ut som den blir ferdig med det første heller. Noen som har noen tips på dette her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe84 Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 (edited) slettet Edited March 4, 2020 by bmwe84 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 På 27.2.2020 den 12.54, bmwe84 skrev: Er det ISTA 4.20.** ? vært mye problemer med bugs i testmodule (rheingold) ,Finnes en "ISTA-D fix" som skal løse dette.Du kaln laste ned Fix her og prøve. https://mega.nz/#!PRAljI6S!CX2aJ7DWV30rRff9NHLoZs9karaZoSqYiJoX9QIeQNE Får bare opp at linken er INVALID.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe84 Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 1 time siden, Øyvind L. skrev: Får bare opp at linken er INVALID.... Sendte deg en melding med link som virker . Øyvind L. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjennern Posted March 4, 2020 Author Share Posted March 4, 2020 Har fått høre at det er en bug ja, så må bare være tålmodig så vil den gå videre med diagnosen. Om det er en fiks tar jeg den gjerne i mot på PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts