Johnson3367 Skrevet Mars 9, 2020 Share Skrevet Mars 9, 2020 Hei folkens. Har en e60 530d der jeg sliter med at batteriet driver og tapper seg. Står den over natten feks. er batteriet på 11,9-12V neste dag. IBS er frakoblet, Mpm modul er Ok, batteri nytt i høst og kodet inn av verksted. Normal ladespenning. Har målt strømtrekk med bilen i sleep mode og fant ingen syndere der. 0.03 - 0,05 amp trekk var det jeg fikk på målingene. Hva er det neste jeg bør sjekke? 😊 tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mars 9, 2020 Share Skrevet Mars 9, 2020 2 timer siden, Johnson3367 skrev: Hva er det neste jeg bør sjekke? 😊 tips? Kanskje koble fra batteriet bilen og se om det holder på strømmen over natten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnson3367 Skrevet Mars 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2020 Har prøvd det og da holder den på strømmen. Så altså kun hvis batteriet er tilkoblet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe84 Skrevet Mars 9, 2020 Share Skrevet Mars 9, 2020 Kjør ISTA energy diagnose . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå