kent_hugo Skrevet Mars 12, 2020 Share Skrevet Mars 12, 2020 (endret) Hei. Har et problem med en e60 520D 2007 mod at når bilen er kald så går den opp på 1000 omdreininger ca, for å så bare «dø».. må holde flatfjøl for å få den igang.. har også opplevd at når eg setter bilen i revers så kveler bilen seg. Skjer ikkje alltid, men har skjedd. Kan dette vere en glødeplugg som er påvei å bli gåen? Syns motor vibrerer endel for masse også på tomgang.. bilen er en automat. Endret Mars 12, 2020 av kent_hugo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 12, 2020 Share Skrevet Mars 12, 2020 Synes du den vibrerer på tomgang når den er varm også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent_hugo Skrevet Mars 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2020 Det er eg ikkje sikker på, men har opplevd at bilen «jager» litt på tomgang, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent_hugo Skrevet Mars 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2020 Syns den jobber litt tungt av og til og når eg skal inn i et kryss for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent_hugo Skrevet Mars 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2020 15 minutter siden, Otis skrev: Synes du den vibrerer på tomgang når den er varm også? K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 12, 2020 Share Skrevet Mars 12, 2020 Du burde nok bare ta en diagnose av bilen og legge ved resultater her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå