Stig Bjerkan Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Er det noen her som har erfaring med denne? Kjøpte bilen av forhandler og 2 mnd etterpå var jeg tilfeldigvis innom Billia. Jeg kommenterte en ulyd, som stammet fra motorrommet overfor verksmesteren der. Han mente det kunne være guide til registerkjede. Tok kontakt med forhandler og fikk time på verksted som de bruker. (Ikke Billia) De påstod at de ikke fant feil, men byttet olje og tilsatte et stoff som fjernet ulyden. Dette var bare midlertidig. Nå har bilen stoppet og er DØD! Ble transportert til Billia, der de konkluderer med Diesel høytrykkspumpe-havari. Kan dette ha en sammenheng med ulyden jeg klaget på tidligere? Spør, da dette er advokatmat, og forhandler lar være å svare på mine henvendelser. Ta gjerne kontakt pr telefon, om DU har noe konkret å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Det er jo viden kjent at alle Bosch CP4 pumper sannsynligvis vil feile, til slutt. Så dette er jo ikke noe nytt. Men om det var det du hørte, vet jeg ikke. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Bjerkan Skrevet Mars 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2020 Såpass ja! Og med den informasjonen måtte jeg søke litt. https://www.forthepeople.com/class-action-lawyers/cp4-pump-failure-lawsuit/ Consumers shouldn’t have to pay for the repair costs, but some manufacturers aren’t honoring the warranty. Interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå