Sajad Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 Hei! Første innlegget mitt her. jeg kjøpte en BMW 520d 2008. Kjørte med denne i flere dager og hadde ikke noe problemer med den. Men jeg starta den opp her om dagen også hørte jeg en plystre lyd fra turboen. Bilen går som normalt, ikke noe røyk som jeg har lagt merke til. Åpna opp luftinntaket til turboen og så på bladene, de gikk rundt lett, ikke noe skade. Hva kan dette være? Gåen turbo? Er det lett å bytte? Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 Om det kom plutselig, kan det være en luftlekkaskje en plass på trykk siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sajad Skrevet Mars 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2020 Takk for svar! Må jeg bare gå over alle slanger som går til turboen? Er ikke så veldig flink med diesel biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sajad Skrevet Mars 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2020 Helt lik lyd som denne, en slags sirene lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå