Sajad Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Hei! Første innlegget mitt her. jeg kjøpte en BMW 520d 2008. Kjørte med denne i flere dager og hadde ikke noe problemer med den. Men jeg starta den opp her om dagen også hørte jeg en plystre lyd fra turboen. Bilen går som normalt, ikke noe røyk som jeg har lagt merke til. Åpna opp luftinntaket til turboen og så på bladene, de gikk rundt lett, ikke noe skade. Hva kan dette være? Gåen turbo? Er det lett å bytte? Tusen takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Om det kom plutselig, kan det være en luftlekkaskje en plass på trykk siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajad Posted March 24, 2020 Author Share Posted March 24, 2020 Takk for svar! Må jeg bare gå over alle slanger som går til turboen? Er ikke så veldig flink med diesel biler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajad Posted March 24, 2020 Author Share Posted March 24, 2020 Helt lik lyd som denne, en slags sirene lyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts