Gå til innhold

Connected drive og IOS 13.4


Anbefalte innlegg

Hei

Oppdaterte til siste IOS på Iphonen igår, etter det virker egentlig ingenting som det skal lenger (relatert til Connected drive). Får ikke opp Spotify appen i connected drive menyen. Bruker jeg Spotify på mobilen via USB spilles musikk men ingen musikk info på skjermen i bilen og "skip" virker heller ikke.

Er det andre som har problemer etter oppdatering ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tore Kn skrev:

Hei

Oppdaterte til siste IOS på Iphonen igår, etter det virker egentlig ingenting som det skal lenger (relatert til Connected drive). Får ikke opp Spotify appen i connected drive menyen. Bruker jeg Spotify på mobilen via USB spilles musikk men ingen musikk info på skjermen i bilen og "skip" virker heller ikke.

Er det andre som har problemer etter oppdatering ? 

Har du prøvd å slettet telefonenheten i bilen på bluetooth og "glem" enhet(BMWen) på telefonen. Når begge enheter er fjernet fra begge så skrur du av og på telefonen din og slår av tenningen(jeg bruker å gå ut av bilen å låse den for å være på sikre siden). Når så bil og telefon er "restartet" så kan du koble de sammen igjen og alt burde være som før.

Det er ikke alltid det bare går med å "glem enhet" for så å koble de sammen igjen, en restart av telefon og bil må til.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...