Gå til innhold

Fjærer fremme E90. 320 Touring


Anbefalte innlegg

Hei,

Har noen her inne noen erfaring med bytte av fjærer og dempere fremme? Jeg fikk ødelagt hø fjær fremme.  da jeg fikk bilen tilbake fra verksted var den 2,5 cm høyere enn den skulle være.

Verkstedet Bruker GS bildeler og jeg har kryssjekket med BMW og alle deler har riktig delnr. Noen ideer om hva omk kan vøre gjort galt.

Mvh

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet selv fjær hos GS nylig, jeg ønsket i utgangspunktet å bytte begge, men GS mente det ikke var nødvendig. Resultatet ble perfekt. Man aner jo at det i ditt tilfelle kan være brukt uoriginale fjærer tidligere, f.eks. m-sport på en bil som ikke er m-sport.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På 3.4.2020 den 0.26, Basse Lusk skrev:

Byttet selv fjær hos GS nylig, jeg ønsket i utgangspunktet å bytte begge, men GS mente det ikke var nødvendig. Resultatet ble perfekt. Man aner jo at det i ditt tilfelle kan være brukt uoriginale fjærer tidligere, f.eks. m-sport på en bil som ikke er m-sport.

 

På 2.4.2020 den 22.51, Otis skrev:

Ble det byttet 2 stk fjærer? Og er de(n) gamle fjære kontroll målt mot de(n) nye? Tenker da på diameter på tråd samt antall vindinger.

Hei igjen og takk for svar. Jeg vet ikke om de sammenlignet deler. Sannsynligvis ikke. Det bel skiftet dempere og fjærer samt stag og deler.

I beskrivelsen av bilen på nett stod det M Sportpaket (0337) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...