Amistad Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 (endret) Prøvde å Google dette, men fant ikke ut noe. Hvilke utgaver av e30 fikk kjørecomputer ? Gikk det på motorstørrelser eller på hva kunden ønsker på bilen som ny ? Endret April 16, 2020 av Amistad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Jeg kan ikke hjelpe deg helt eksakt men noen tanker kan du jo få. Jeg har en instruksjonsbok fra 1985 og der står det forklaring av kjørecomputeren så den var tilgjengelig da. Jeg tviler sterkt på om du kunne bestille den på de modellene som hadde forgasser eller 324d. Det var jo ikke noe poeng da den manglet alle dataene om drivstofforbruket. Ellers så skilte det helt sikkert mellom landene hva som var standardutstyr, husk at i Norge så var det voldsomme avgifter på alt av ekstrautstyr. Man skal ikke se bort ifra at selv 325i ble levert uten computer i Norge for og få prisen så lav som mulig. Jeg har sett "norske" E23 745i med ikke noe ekstra utover det absolutt nødvendigste. D.v.s. sveivevinduer og det kjipeste setetrekket som var mulig og få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå