Gå til innhold

Jakobs E85 Z4 2.5si & E91 320d xDrive - Bremser og bakende


JakobT
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har litt annen erfaring med Turbogroove og EBC klosser enn @StigJ, jeg prøvde meg med bluestuff klosser og turbogrove skiver fra EBC.  Og kjørte dette setupet i filler igjennom to banedager.  Ble litt runder på dette med leverandør, men de nektet for at noe var feil. Så fikk ikke noe tilbake. (ligger bilder i tråden min)

Men jeg har kjørt med EBC yellowstuff på vanlige OEM skiver og det fungerte veldig bra faktisk.  Så litt blandet erfaring for min del.  Så vurderer nå bluestuff NDX på bakbremsene mine for resten av denne sesongen og deretter gå for noe ala ferrodo neste år. (men dette er ikke mtp på gatebruk)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fxslin skrev:

Jeg har litt annen erfaring med Turbogroove og EBC klosser enn @StigJ, jeg prøvde meg med bluestuff klosser og turbogrove skiver fra EBC.  Og kjørte dette setupet i filler igjennom to banedager.  Ble litt runder på dette med leverandør, men de nektet for at noe var feil. Så fikk ikke noe tilbake. (ligger bilder i tråden min)

Men jeg har kjørt med EBC yellowstuff på vanlige OEM skiver og det fungerte veldig bra faktisk.  Så litt blandet erfaring for min del.  Så vurderer nå bluestuff NDX på bakbremsene mine for resten av denne sesongen og deretter gå for noe ala ferrodo neste år. (men dette er ikke mtp på gatebruk)

 

Det hørtes ikke bra ut. Bør jo tåle mer enn det! 

Endret av JakobT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...