Gå til innhold

Bmw e39 mk4 problem HJEEELP


Anbefalte innlegg

Skulle oppgradere software i dag, bestilte en cd med "M" i oppstartbilde. Pluss nyeste road map.

Min forringe versjon var 4/1-12.

Satte inn cd med døra oppe og tenning i 1 hakk. Og med batterilader på. Oppdaterer software sto det i 5sek så ble det svart skjerm. Så gikk det vel en time før jeg måtte gi opp. Eneste som virket var radio men forsatt svart skjerm. Ente med att jeg måtte ta ut CDen og av strømmen av batteri og la den stå uten strøm i 30min. Satt på igjen strømmen og fikk bilde i skjermen igjen... Men ikke det bilde jeg hadde før. Og nå har jeg heller ikke navigasjon meny på skjermen. Ellers er alt der. Hva gjør jeg nå?? 🙄 vil jo ha det nyeste software som er v32? 

IMG_20200422_124153.jpg

IMG_20200422_124505.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, BMW_BOY skrev:

Hei. Takk for raskt svar. 

Jeg prøvde å det med rosa kontakt nå, men ingen forskjell 🙄 

Startet du opp igjen med den kontakten utkoblet? Veldig rart at systemet skal starte med slik gammel grafikk med videomodul utkoblet

prøvd å starte oppdatering på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, akkurat det samme med eller uten den rosa kontakta innkoblet 🤔 jeg prøve også ta av og på den blå kontakta også, men lite hjelper. Hvis jeg setter inn igjen den software cd jeg har kjøpt skjer det ikke noe mere, men den vil nesten ikke ut av dvd spilleren igjen 😒 prøvde plata i data bare for å se hva som egentlig var der og det var masse mapper med mk2 og mk3 og når jeg skulle ha den ut av data'n så ville den ikke ut derfra heller! 🤷‍♂️😡 Men etter myye krangling så kom den ut til slutt. Har ikke noe flere software plater, bare kart plater. 🤷‍♂️🙄 Skulle få ny plate fra han jeg kjøpte fra. Men er det helt fuckup nå eller...? Må jeg kjøpe ny dvd spiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Power lampen på DVD spiller lyser heller ikke lengere. Men jeg hører DVD enheten driver å "jobber" når jeg åpner bagasjerommet. Men ingen lys eller blink på den røde powerlampen. 🤕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, BMW_BOY skrev:

Power lampen på DVD spiller lyser heller ikke lengere. Men jeg hører DVD enheten driver å "jobber" når jeg åpner bagasjerommet. Men ingen lys eller blink på den røde powerlampen. 🤕

kan godt hende du har tatt knekken på den samtidig,  det er skjøre greier etter nærmere 20 år i tjeneste

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om powerlampen skal lyse når det ikke er cd/dvd i spilleren. Men vifta går heller ikke rundt, uten at jeg vet om den skal det heller når den er kald. Eneste liv jeg ser er lys i eject knappen. Ikke umulig den tok kvelden, men litt dårlig det også bare for at den får ei plate den ikke var fornøyd med.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...