morkan Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 Har møtt på et problem med at vaieren som som skal gå gjennom bærebroen ikke er i nærheten av å passe til hullet i bærebroen, blir overhodet ikke noe klokere av å sjekke på det store internettet/youtube heller.Det indre hullet er 5.5mm - ytre hullet er 11mm, vaieren er 12mm på det bredeste. Har en touring med skivebremser-nye vaiere til bil med skivebremser så her hadde det vært flott om noen hadde litt innput. Mvh Morgan BerthelsenDasilva reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 (endret) Må demontere den biten på bildet ditt, det er en del av gamle wiren. Vicegriptang og wd40, evt dask den ut med dor. Den skal innover mot diff. er gjerne samme problemet i andre enden i gear tunellen der de røra er. Endret April 26, 2020 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 Du har ikke fått ut alt fra den gamle wieren som hsd sier... Få den ut og wieren din vil passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morkan Skrevet April 26, 2020 Forfatter Share Skrevet April 26, 2020 Supert levert hsd- takker så mye, rørene i andre enden er ok. Mvh Morgan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morkan Skrevet April 26, 2020 Forfatter Share Skrevet April 26, 2020 2 minutter siden, Øyvind L. skrev: Du har ikke fått ut alt fra den gamle wieren som hsd sier... Få den ut og wieren din vil passe. 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morkan Skrevet April 26, 2020 Forfatter Share Skrevet April 26, 2020 Dette gikk jo som en drøm med så gode råd, prøvde først med rustløser og dor men de ville ikke rikke på seg, da jeg hadde muligheten til å legge bærebroene på benken så endte jeg opp med å borre meg opp til 10 mm og doret ut resten. Ble jo bra til slutt. Takker for flotte råd av hsd og Øyvind L hsd og Øyvind L. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå