Gå til innhold

bmw e46 android eller single din?


Anbefalte innlegg

er android spiller verdt det?   eller er det like greit med en enkel-din spiller? 

tenker da på brukervennlighet.    husker en kompis hadde en slik spiller i en e39 for noen år siden og den hang hele tiden og var treg. er dette fortsatt tilfelle? 

og er det greit å kjøpe en brukt android med f.eks android 7 eller bør man kjøpe nytt og få android 10? 

jeg har forøvrig en greid singel-din spiller liggende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Robin L skrev:

har denne på hånda brukt for 2000 

er det ikke noe å ha altså ? https://www.erisin.com/erisin-es4746b-7quot-android-71-dab-dvr-gps-car-stereo-dvd-for-bmw-e46-p0413-p0413.html

jeg orker ikke en treig spiller. det blir bare irriterende 

2gb ram blir lite. Jeg kan hvert fall gå god for den med 4gb

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Robin L skrev:

ok. jeg får tenke litt.  jeg får forøvrig med ramme til ombygging til dobbel din og. så prisen er vell ikke så ille 

 

hva bør en med 4gb ram koste brukt? 

Jeg mener det ikke bør koste mer enn 2k brukt. Jeg tror jeg ga 3700kr med frakt og moms for ett par år siden. Da var jo kursen en helt annen, forbrukerelektronikk holder seg ikke bra i pris, men dessverre enkelte som tror dem sitter på gull.

Jeg hadde nok ventet til det dukker opp en med 4gb brukt, også kan jeg varmt anbefale resler interface med ibus app hvis du liker funksjoner og duppe sitter.

https://www.ibus-app.de/index_en.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubeditter liker jeg godt! 
 

jeg spurte selger nå, han sier han aldri har opplevd spilleren som treg.  Men jeg blir litt usikker på om jeg skal slå til eller ikke nå. 
 

ikke nødvendig vis så lett å selge disse videre heller om den er søppel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutes ago, Robin L said:

er android spiller verdt det?   eller er det like greit med en enkel-din spiller? 

tenker da på brukervennlighet.    husker en kompis hadde en slik spiller i en e39 for noen år siden og den hang hele tiden og var treg. er dette fortsatt tilfelle? 

og er det greit å kjøpe en brukt android med f.eks android 7 eller bør man kjøpe nytt og få android 10? 

jeg har forøvrig en greid singel-din spiller liggende 

1 DIN er mer enn nok hvis du er ut etter lyd. Du har bluetooth, USB, AUX. Bryr meg ikke om DAB fordi jeg hører aldri på radio. Hvis jeg vil høre på reklame og samme sangen 10-20 ganger eller mer gjennom dagen så er det bare å velge repeat på spilleren eller tlf :D

Pare den med en active subwoofer og eneste kabeler du må strekke fram er til bass kontroll og den ene høyttaler bak.
Skal du har litt ekstra funksjoner og duppe ditter som @tennbrikket sier, så går du for en android spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største grunnen til at jeg vil ha android er nok at det ser litt freshere ut.  Men pioneer spilleren jeg hr liggende har sikkert bedre lyd og er met stabil.    Subwoofer skal jeg ikke ha.

 

dette er en 100% urørt originalbil med lav km, så vil ikke tukle så mye med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største grunnen til at jeg vil ha android er nok at det ser litt freshere ut.  Men pioneer spilleren jeg hr liggende har sikkert bedre lyd og er met stabil.    Subwoofer skal jeg ikke ha.

 

dette er en 100% urørt originalbil med lav km, så vil ikke tukle så mye med den

5155D7B0-B360-438C-A55D-54E4D63CAFEB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat klundret mye med de rammene, er jo endel forskjellige. Koed ordner heldigvis riktig. Tok en kjapp video demonstrasjon. Jeg syns hvert fall den er rask nok til mitt bruk. Aldri hakking i lyden eller noen sånne problemer. Men hvis du ønsker en som er nærmest original utseendet så er nok avin avant som har penest design. Like knapper som blant annet den originale MK4 navigasjonssystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...