Aleks93- Skrevet Mai 5, 2020 Share Skrevet Mai 5, 2020 Hei! Har en e91, 09 mod som gir feil på abs sensor venstre forran. Kommer opp de typiske 3 gule lysene + noen feil meldinger på skjermen. har byttet abs sensoren, hjullager, alt av kabler er sjekket og byttet styreenhet ( ved bytte av enhet mistet den komunikasjoen med alt) og feilen er der forsatt.. noen som har vært borti ligende elller har noen forslag til hva annet det kan være? ved noen få tilfeller har det hendt at alt plutselig har virket som normalt men etter bilen har stått en liten stund kommer de tilbake ved oppstart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mai 5, 2020 Share Skrevet Mai 5, 2020 (endret) Hva er feil koden? Kan være ledningsbrudd? Styrevinkel sensor?jeg mener og huske at vis jeg har rotet med ista-p og den har bestemt seg for og kjøre kalibrering av styrevinkel sensoren og jeg ikke setter rattet rett så har jeg juletre belysning. Endret Mai 5, 2020 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Mai 7, 2020 Share Skrevet Mai 7, 2020 Få tak i noen som har INPA, der skal du kunne se alle sensorene live. Dette skjedde ganske nylig for meg også og da viste det seg at jeg hadde fått feil sensor. Det er vist en sensor for aktiv styring og en uten. Dette resulterte i at den ene sensoren som jeg byttet gikk helt bananas. https://1drv.ms/v/s!AhpjRDlWPUbUrF4Hx-IOkogDdQX2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks93- Skrevet Mai 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2020 På 6.5.2020 den 0.38, Sand1 skrev: Hva er feil koden? Kan være ledningsbrudd? Styrevinkel sensor?jeg mener og huske at vis jeg har rotet med ista-p og den har bestemt seg for og kjøre kalibrering av styrevinkel sensoren og jeg ikke setter rattet rett så har jeg juletre belysning. Fra sensor til styreenheten er det sjekke for ledningsbrudd, så tror ikke det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks93- Skrevet Mai 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2020 6 timer siden, warg skrev: Få tak i noen som har INPA, der skal du kunne se alle sensorene live. Dette skjedde ganske nylig for meg også og da viste det seg at jeg hadde fått feil sensor. Det er vist en sensor for aktiv styring og en uten. Dette resulterte i at den ene sensoren som jeg byttet gikk helt bananas. https://1drv.ms/v/s!AhpjRDlWPUbUrF4Hx-IOkogDdQX2 6 timer siden, warg skrev: Få tak i noen som har INPA, der skal du kunne se alle sensorene live. Dette skjedde ganske nylig for meg også og da viste det seg at jeg hadde fått feil sensor. Det er vist en sensor for aktiv styring og en uten. Dette resulterte i at den ene sensoren som jeg byttet gikk helt bananas. https://1drv.ms/v/s!AhpjRDlWPUbUrF4Hx-IOkogDdQX2 Styreenheten er en med aktiv styring, men ble noe usikker nå på om det ble bytta til sensorer som er for aktiv styring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå