BMW f10 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 (edited) Hei jeg byttet motorfeste og girkasse feste når jeg byttet motorfeste så hade venstre ikke tilkobling til vakium slangen kun høyere hade det (På de nye jeg kjøpte) men det som jeg byttet ut hadde på begge sider. så jeg koblet den ikke til siden det nye var det kun den ene siden som hadde. Kan det være en grun til at servon min ikke fungere lengere? Edited May 30, 2020 by BMW f10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 Kom du borti noe da? Det er vel elektrisk der vi på f1x? Om man ikke har v8? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW f10 Posted May 31, 2020 Author Share Posted May 31, 2020 Jeg er sikker på at jeg ikke traff noe annet der jeg løftet motoren var det kun plus kabel så jeg var forsiktig med og ikke rørre den. hva syns du jeg skal gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW f10 Posted May 31, 2020 Author Share Posted May 31, 2020 520d m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 Må starte med å lese av feilkoder, om du ikke kom borti noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts