janfc Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Noen som har opplevd dette før, hvor skal jeg lete? Mista hovedlyset på høyre side men ble bra av seg selv etter ett døgn🤣kommer garantert tilbake, og før jeg river hele kjærra fra hverandre er det noen som kanskje eksakt vet hvor jeg skal lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Er jo meget lurt å nevne hvilken bil dette er snakk om. ..Ofte defekt LM, eller ledningbrudd. (feilkoder kjent fra E6x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Juli 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2020 Såklart,er en Bmw m3 e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Tja, kan vel nesten utelukke LM da. Det med at lyset forsvant over natta og kom igjen kan fin være dårlig pære eller tenner, som tenner igjen når elektronikken blir resatt og kald. Kan kryssbytte og se om samme problem skjer på den andre lykta senere. Ikke lett og gi eksagt feilsøking på slike problemer som kommer og går via internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Juli 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2020 53 minutter siden, Reef89 skrev: Tja, kan vel nesten utelukke LM da. Det med at lyset forsvant over natta og kom igjen kan fin være dårlig pære eller tenner, som tenner igjen når elektronikken blir resatt og kald. Kan kryssbytte og se om samme problem skjer på den andre lykta senere. Ikke lett og gi eksagt feilsøking på slike problemer som kommer og går via internett. Takk for svar, virker igjen nå, men skal kryssbytte hvis/når det blir borte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå