Gå til innhold

Tuning av automatkasse etter chiptuning

ohansen
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke å gå inn på detaljer åpent nei (beklager).

Turbo er lik som på "30d". Dyser er ikke. Derfor finnes det TRF Steg 3 som innebærer TRF dyser, dette vil da gi samme resultat som TRF Steg 2 på 30d 235hk = 290hk. Evt TRF Steg 4 som gir inntil 345hk.

Viktig å påpeke at dette er ferdig utviklet "hyllevare" fra oss, som vi har levert i en årrekke allerede (7år siden lansering).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, TRF skrev:

Ønsker ikke å gå inn på detaljer åpent nei (beklager).

Turbo er lik som på "30d". Dyser er ikke. Derfor finnes det TRF Steg 3 som innebærer TRF dyser, dette vil da gi samme resultat som TRF Steg 2 på 30d 235hk = 290hk. Evt TRF Steg 4 som gir inntil 345hk.

Viktig å påpeke at dette er ferdig utviklet "hyllevare" fra oss, som vi har levert i en årrekke allerede (7år siden lansering).

Full forståelse for det 😊

Er det quickfix.no jeg skal ta kontakt gjennom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da er det enten Quickfix som nok har kapasitet først, eller Tommy i Siljan. Eller om du ønsker å montere selv så er det også fult mulig (da sparer du også litt penger). 

Om du ønsker å ta turen innom Quickfix tar du kontakt med de direkte. Eller med meg på info@trf-performance.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok Siljan som er nærmeste og enklest. Men å monter selv er absolutt noe jeg vurderer. Jeg kan også hente ut original software fra ecu selv. Kess v2 👍 Jeg tar kontakt med deg over ferien. Jeg må bare få solgt unna en annen bil og ta service på girkassen før jeg setter i gang med trimming. 

Takk for masse god info så langt, så snakkes vi sikkert her inne👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...