TRF Skrevet Juli 12, 2020 Share Skrevet Juli 12, 2020 Ønsker ikke å gå inn på detaljer åpent nei (beklager). Turbo er lik som på "30d". Dyser er ikke. Derfor finnes det TRF Steg 3 som innebærer TRF dyser, dette vil da gi samme resultat som TRF Steg 2 på 30d 235hk = 290hk. Evt TRF Steg 4 som gir inntil 345hk. Viktig å påpeke at dette er ferdig utviklet "hyllevare" fra oss, som vi har levert i en årrekke allerede (7år siden lansering). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohansen Skrevet Juli 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2020 7 timer siden, TRF skrev: Ønsker ikke å gå inn på detaljer åpent nei (beklager). Turbo er lik som på "30d". Dyser er ikke. Derfor finnes det TRF Steg 3 som innebærer TRF dyser, dette vil da gi samme resultat som TRF Steg 2 på 30d 235hk = 290hk. Evt TRF Steg 4 som gir inntil 345hk. Viktig å påpeke at dette er ferdig utviklet "hyllevare" fra oss, som vi har levert i en årrekke allerede (7år siden lansering). Full forståelse for det 😊 Er det quickfix.no jeg skal ta kontakt gjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 13, 2020 Share Skrevet Juli 13, 2020 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohansen Skrevet Juli 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2020 Tjøme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 13, 2020 Share Skrevet Juli 13, 2020 Ok. Da er det enten Quickfix som nok har kapasitet først, eller Tommy i Siljan. Eller om du ønsker å montere selv så er det også fult mulig (da sparer du også litt penger). Om du ønsker å ta turen innom Quickfix tar du kontakt med de direkte. Eller med meg på info@trf-performance.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohansen Skrevet Juli 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2020 Da er det nok Siljan som er nærmeste og enklest. Men å monter selv er absolutt noe jeg vurderer. Jeg kan også hente ut original software fra ecu selv. Kess v2 👍 Jeg tar kontakt med deg over ferien. Jeg må bare få solgt unna en annen bil og ta service på girkassen før jeg setter i gang med trimming. Takk for masse god info så langt, så snakkes vi sikkert her inne👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå