Gå til innhold

Feilmedling i ISTA

Øyvind L.
 Share

Anbefalte innlegg

Har brukt ISTA D 4.22.13 en stund nå. Har virket fint på E46, E90 og en kamerat sin F11, men så skulle jeg lese av feilminnet på en 2015mod F11 og en 2014 mod 428i så fikk jeg denne feilmeldingen?

1469635497_FeilmeldingISTA.thumb.jpg.aa84a10cb567b27b28805bb51a2823db.jpg

Etter jeg fikk feilmeldingen så testet jeg på min E90 og da leser virker det helt fint.. Er det noen filer jeg mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

Det kan se ut som du ikke oppnår kontakt med bilen. Da får man en slik beskjed.

Enig, men er det ikke litt spesielt at det gjelder to biler!! Kan man få den meldingen hvis spenning er for lav? Under 12,5V feks?

Endret av Øyvind L.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

Spørs om man må velge andre innstillinger for såpass nye biler?

Mulig, men har du noen formeninger om hva det kan være? 

Hadde litt styr med å finne ut at wownode6432 sto offline i registeret, men da fikk jeg ikke kontakt med noen biler. Satte den til Online og da så alt ut til å virke, men ikke på 2014 modell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er litt rart at det virker på noen biler. Hadde skjønt det hvis den ikke fikk koblet seg opp mot noen biler.

En kammerat har et par år gammel ISTA og den kobler seg opp mot samme bilen med en gang. Vi bruker begge ICOM boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke tilbakeholde informasjon. Du nevnte jo ikke icom før i siste innlegget.

Har dere sjekket at dere har samme innstillinger og at ISTA mappen er like store eller om dere har samme antall filer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Otis skrev:

Du må jo ikke tilbakeholde informasjon. Du nevnte jo ikke icom før i siste innlegget.

Har dere sjekket at dere har samme innstillinger og at ISTA mappen er like store eller om dere har samme antall filer?

Shit.. Ja det glemte jeg å skrive. 🤦‍♀️

Nei har ikke sammenlignet det. 

Vet bare at på min pc så er PSdZ mappen på 233Gb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...