Øyvind L. Skrevet Juli 28, 2020 Share Skrevet Juli 28, 2020 (endret) En kammerat av meg har kjøpt et sett med originale BMW felger til sin 2014 mod 428i. I felgene stpå det dekktrykksensorer(TPMS) som han ikke vet alderen på. Har forstått det slik at det er batteri i disse.. Er det noen mulighet er til å finne ut hvor mye batteri det er igjen i disse eller må han bare kjøre til de dør ut. Han skal ha på nye dekk på de så hvis batteriet var veldig dårlig så ville han like godt kjøpe nye. Ikke vits hvis batteriet var helt nytt nesten. Endret Juli 28, 2020 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 28, 2020 Share Skrevet Juli 28, 2020 De kan lese det av på dekkbutikkene, når mine begynte å bli dårlige mistet de av og til kontakten med bilen så måtte jeg kjøre et stykke så ble de "oppdaget" igjen. Da var det tid for nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2020 (endret) Ja ok. Så det er ikke noe som kan leses av via diagnose eller noe.. Må til dekkbutikken altså. Ja leste at de begynte å oppføre seg slik når de ble dårlige. Men kjedelig å sette på nye dekk også etter to uker så begynner de å miste kontakten også må dekkene av igjen. Derfor han ønsket å sjekke batteriene i de. Endret Juli 28, 2020 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 28, 2020 Share Skrevet Juli 28, 2020 (endret) Ja om det kan leses av med diagnose skal jeg ikke påstå, det kan jo hende Endret Juli 28, 2020 av Hpi Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2020 Han tar en tur innom dekksjappa i morgen. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå