Amistad Skrevet August 9, 2020 Share Skrevet August 9, 2020 Hei Jeg skal montere inn en 12 sub i kasse med forsterker montert på toppen. Jeg skal samtidig montere inn en 1 din spiller som har det meste. bilen har ikke skjerm eller navi. jeg har lest utallige tråder på Facebook og her inne. Folk skriver om: ta strøm fra lykter ta strøm fra sub under sete ta strøm koble via forsterker i bagasjerom bruk filter blablabla ... Går det virkelig ikke an å gjøre dette enklere i en så gammel bil ? jeg ser for meg å plante kassen med bass og forsterker i bagasjerommet. Hente pluss direkte fra batteri som er like ved. Kjøre jord fra forsterker og rett i karosseri. koble styrestrøm i sigtenner bak eller lys ta ut spiller foran. Koble kabel fra 1din spiller og bak i forsterker. Koble bilen sine fire høyttallere i spiller. montere spiller fast foran. Vips. Alt i orden. Slik man har gjort det en million ganger i eldre biler. Blir dette helt feil? Fordi det er noe spess med disse bilene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet August 11, 2020 Forfatter Share Skrevet August 11, 2020 Ingen av de o kloke høye som orker svare ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 11, 2020 Share Skrevet August 11, 2020 Jeg ser ikke helt at din foreslåtte metode, ikke skal fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå