Amistad Skrevet August 9, 2020 Skrevet August 9, 2020 Hei Jeg skal montere inn en 12 sub i kasse med forsterker montert på toppen. Jeg skal samtidig montere inn en 1 din spiller som har det meste. bilen har ikke skjerm eller navi. jeg har lest utallige tråder på Facebook og her inne. Folk skriver om: ta strøm fra lykter ta strøm fra sub under sete ta strøm koble via forsterker i bagasjerom bruk filter blablabla ... Går det virkelig ikke an å gjøre dette enklere i en så gammel bil ? jeg ser for meg å plante kassen med bass og forsterker i bagasjerommet. Hente pluss direkte fra batteri som er like ved. Kjøre jord fra forsterker og rett i karosseri. koble styrestrøm i sigtenner bak eller lys ta ut spiller foran. Koble kabel fra 1din spiller og bak i forsterker. Koble bilen sine fire høyttallere i spiller. montere spiller fast foran. Vips. Alt i orden. Slik man har gjort det en million ganger i eldre biler. Blir dette helt feil? Fordi det er noe spess med disse bilene ?
Amistad Skrevet August 11, 2020 Forfatter Skrevet August 11, 2020 Ingen av de o kloke høye som orker svare ?
Otis Skrevet August 11, 2020 Skrevet August 11, 2020 Jeg ser ikke helt at din foreslåtte metode, ikke skal fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå