vegard89 Skrevet August 10, 2020 Share Skrevet August 10, 2020 (endret) Hei. Jeg var inne på tanken og programmere bort egr da bilen min allerede er tunet. Har kjørt sånn i ca 3 år nå uten problemer, men har hørt tidligere at det kan være greit og få fjernet. Så sendte jeg mail til et tuning firma i forbindelse med dette, men fikk til svar av di at det ikke var anbefalt og fjerne egr om jeg har diesel partikkelfilter. Noen som har noe erfaring rundt det her? Jeg stoler ikke 100% på disse tuningfirmaene rundt om kring, så derfor hadde det hvert fint med noen tilbakemeldinger fra noen her inne på forumet. Motor: 316d Legger ved bilde under Endret August 10, 2020 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 10, 2020 Share Skrevet August 10, 2020 Send melding til @TRF eller mail til han på info@trf-performance.no vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet August 10, 2020 Share Skrevet August 10, 2020 Hvis du setter deg inn i hva den såkalte dieselskandalen til Volkswagen handler om, så vil du se at de hadde en "fix" for å unngå EGR under normal kjøring. Dette var for å få DPF til å holde så lenge som de annonserte med. Tror nok de visst akkurat dette, men tydligvis ikke at de kom til å bli oppdaget. Så, mindre EGR= bedre levetid for DPF. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 10, 2020 Forfatter Share Skrevet August 10, 2020 Okei. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå