Peder316 Posted August 13, 2020 Share Posted August 13, 2020 Har koblet opp nytt anlegg i e39 med ny spiller og ny forsterker til høytalere. Jeg fant alt jeg såg som var høyttalerkabler bak der original forsterker står og kuttet og koblet de på ny forsterker og det spiller greit. Men har ikke lyd i høytalerene som er oppe på bakdørene. Diskant høytalere. Der er det grønne kabler men finner ingen grønne kabler bak med forsterkeren. Noen som vet hvilke kabler jeg skal gå for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted August 13, 2020 Share Posted August 13, 2020 Er det ikke delefilter i døra da? Uansett så kan du se selv på feks newtis.info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderspr0 Posted August 14, 2020 Share Posted August 14, 2020 Når jeg gjorde dette for maange år siden i min E46, så var det et delefilter i døra. Altså en høyttalerkabel fra døra og fram til CD-spiller. Jeg la om, slik at jeg fikk dette bak og koblet på en forsterker til alle høyttalerne. Hadde ikke noe lyd i diskantene. Forsterkeren måtte da stilles inn, slik at man kommer til riktig nivå på diskant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts