Lokken Skrevet August 17, 2020 Share Skrevet August 17, 2020 Hei! Lurte på om ta technix senkesett er kurant til E39 vogn uten luft? Hvor lav blir den? Hvordan er komforten? Og er det noe annet senkesett til en billig penge som får bilen lav? Kjører på 18 tommere, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2020 Share Skrevet August 17, 2020 På både E60n og F01n min har jeg originale dempere med H&R senkefjærer. Komforten kan ikke lages på! Hvor mye det senker står jo på fjærene- 30mm = 30mm ned, men det vil sige litt mer etter noen km. etterhvert som fjærene blir mykere som igjen betyr ta hjulstilling en gang til ellers ryker dekkene fort, erfart. Eibach og H&R fjærer er vel det som går igjen og er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokken Skrevet August 17, 2020 Forfatter Share Skrevet August 17, 2020 Hvilket oppsett vil du anbefale til E39 da? Hva jeg skal ha foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2020 Share Skrevet August 17, 2020 Spørs jo hvor lav du vil ha bilen, men 35mm er alltid en vinner. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokken Skrevet August 17, 2020 Forfatter Share Skrevet August 17, 2020 Ok, takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå