ChAL Skrevet August 26, 2020 Share Skrevet August 26, 2020 Hei har er en pixel feil på den lcd infoen under speedometeret, alt er ikke borte men det er helt uleselig og hakkete alt som står der, ser at det er mulig og gjøre dette selv, men lurer på er det noe sted evt I Norge som fikser sånt eller et sted jeg kan sende hele clusteren inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 26, 2020 Share Skrevet August 26, 2020 E39 Pixelfix på Facebook fikser det der. Egentlig ikke vanskelig å fikse de heller har vel selv byttet utallige sånne iløpet av min tid men det er tidkrevende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChAL Skrevet August 26, 2020 Forfatter Share Skrevet August 26, 2020 33 minutes ago, RemyNG said: E39 Pixelfix på Facebook fikser det der. Egentlig ikke vanskelig å fikse de heller har vel selv byttet utallige sånne iløpet av min tid men det er tidkrevende. Aha ja det er det ja, ok takk for tipset da skal jeg sjekke ut de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Hallvard Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 Fant du ut av det? Samme problemet selv, kunne tenkt meg å fått fikset det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChAL Skrevet Mai 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2021 Ikke fått fikset det ennå, tenkte og ta det neste mnd men har fått tilbud fra Actronics via Meca verksted og de skulle ha 4000kr for det, litt usikker på om det var med at de skrudde ut og inn, også hørt med pixelfeil og de skulle ja 2000kr pluss returfrakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Hallvard Skrevet Mai 18, 2021 Share Skrevet Mai 18, 2021 Tenkte jeg skulle teste E39 Pixelfeil, men da kan det hende vi får fikset det begge to 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Hallvard Skrevet Mai 18, 2021 Share Skrevet Mai 18, 2021 På 26.8.2020 den 10.40, RemyNG skrev: E39 Pixelfix på Facebook fikser det der. Egentlig ikke vanskelig å fikse de heller har vel selv byttet utallige sånne iløpet av min tid men det er tidkrevende. Har du noe erfaring med E39 Pixelfix? Har vært i kontakt med de og det virker som bra greier. Ok pris også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 18, 2021 Share Skrevet Mai 18, 2021 Ikke personlig nei da jeg dreiv med Pixelfiks selv.. Men endel folk i E39 gruppene på Facebook har brukt de mye og er veldig fornøyd.. Har selv hatt samtaler med eier og han er av den seriøse typen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Hallvard Skrevet Mai 19, 2021 Share Skrevet Mai 19, 2021 Flott! Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChAL Skrevet Mai 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2021 Lurer på og gå for de selv og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Hallvard Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 Jeg har vært i kontakt med de og det virker seriøst så jeg går for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå