Gå til innhold

Bmw e39 535i pixel feil


ChAL
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har er en pixel feil på den lcd infoen under speedometeret, alt er ikke borte men det er helt uleselig og hakkete alt som står der, ser at det er mulig og gjøre dette selv, men lurer på er det noe sted evt I Norge som fikser sånt eller et sted jeg kan sende hele clusteren inn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, RemyNG said:

E39 Pixelfix på Facebook fikser det der. Egentlig ikke vanskelig å fikse de heller har vel selv byttet utallige sånne iløpet av min tid men det er tidkrevende. 

Aha ja det er det ja, ok takk for tipset da skal jeg sjekke ut de

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Ikke fått fikset det ennå, tenkte og ta det neste mnd men har fått tilbud fra Actronics via Meca verksted og de skulle ha 4000kr for det, litt usikker på om det var med at de skrudde ut og inn, også hørt med pixelfeil og de skulle ja 2000kr pluss returfrakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2020 den 10.40, RemyNG skrev:

E39 Pixelfix på Facebook fikser det der. Egentlig ikke vanskelig å fikse de heller har vel selv byttet utallige sånne iløpet av min tid men det er tidkrevende. 

Har du noe erfaring med E39 Pixelfix? Har vært i kontakt med de og det virker som bra greier. Ok pris også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke personlig nei da jeg dreiv med Pixelfiks selv.. Men endel folk i E39 gruppene på Facebook har brukt de mye og er veldig fornøyd.. Har selv hatt samtaler med eier og han er av den seriøse typen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...