Skotlando Skrevet August 27, 2020 Share Skrevet August 27, 2020 Hei Har lastet ned BMW Connected og koblet til min F11. Ser at den har varm/ventiler funksjon. Fungerer dette i praksis? Virker som den bare sirkulerer luft. Er dette bare en gimmick? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 27, 2020 Share Skrevet August 27, 2020 1 minutt siden, Skotlando skrev: Hei Har lastet ned BMW Connected og koblet til min F11. Ser at den har varm/ventiler funksjon. Fungerer dette i praksis? Virker som den bare sirkulerer luft. Er dette bare en gimmick? Jepp. Funker på varme. Ikke på kulde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 27, 2020 Share Skrevet August 27, 2020 Det spørs om du har Webasto? Jeg har ikke, så jeg kan kun ventilere med utetemperaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skotlando Skrevet August 27, 2020 Forfatter Share Skrevet August 27, 2020 20 minutter siden, papertiger skrev: Det spørs om du har Webasto? Jeg har ikke, så jeg kan kun ventilere med utetemperaturen. Noen enkel måte å finne ut om jeg har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå