MagnusT Skrevet September 2, 2020 Share Skrevet September 2, 2020 Min parkeringssensor sluttet nylig å lage lyd når jeg nærmer meg gjenstander både foran og bak! Normalt så skal P-knappen blinke når noe er feil men det gjør den ikke. Det er ingen signal i det hele tatt når jeg aktiverer parkeringssensoren. Jeg har prøvd å holde fingeren foran hver sensor men jeg klarer ikke å høre noen reaksjon. Har også sjekket sikringen Tok bilen til BMW verksted for feilsøk men bilen gav ingen informasjon. Jeg ble fortalt at neste steg for dem var å gjennomgå alle kabler (tar mye tid og masse penger). Jeg lurer derfor på om det er noen her som kan ha en idé om hva det er som er galt? Har selv tenkt på om det kan være høgtaleren for sensoren både foran og bak som er gåen, men hadde det ikke vært litt sykt om begge datt ut samtidig?! Setter pris på alle innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 2, 2020 Share Skrevet September 2, 2020 (endret) Sjekk for kabelbrudd ja. Kan også være modulen som er gåen. Ville uansett tatt ordentlig diagnose med BMW program. Endret September 2, 2020 av Reef89 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå