kaitana Skrevet Oktober 17, 2020 Share Skrevet Oktober 17, 2020 (endret) Hei, Mye irr i kontakten og ustabile lys på tilhenger resulterte i at jeg kjøpte en ny uoriginal 13-pin stikkontakt for å montere på bilen. Siden jeg har registrert at det finnes mange gode veiledninger på nett for å koble tilhengerkontakter stresset jeg ikke med å notere meg hvilken kabel som gikk til hvilken pin i kontakten ved demontering. Men, BMWs fargekoder stemmer ikke akkurat med det jeg finner på nett oppdaget jeg etterpå... Har noen kloke hoder mulighet til å opplyse meg om hva fargekodene betyr? Bilen det gjelder er en 2011 E70 med originalt hengerfeste. Håper på svar! Endret Oktober 17, 2020 av kaitana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2020 Share Skrevet Oktober 17, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2020 Share Skrevet Oktober 17, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå