zeicko Skrevet Oktober 19, 2020 Share Skrevet Oktober 19, 2020 Har et problem med min e46. Den trekker strøm en ukjent plass. Har målt at den trekker 0.30ah når den er i hvilemodus. Har tatt ut sikringer. Gm5 modul. Rele bak sikringsboks. Dynamo. Navigasjon. Tilhenger modul. Pdc modul. Lysbryter. Speedometer. Frontlykter. Startmotor.motstand på varmeapparat.bryterpanel varmeapparat. Den holder 3 dager ca så er det ikke nokk til å starte. Byttet batteri desember 2018 da jeg kom hjem fra jobb og det var fritt for strøm. Har hadd problemer siden den gang. Og nå veit jeg ikke hva mere jeg kan prøve? Har noen tips til hvordan jeg skal gå frem med videre feilsøking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2020 Share Skrevet Oktober 19, 2020 Da har du ikke funnet syndebukken enda. Du må da ta ut fler sikringer, til du kommer på ca 0,040A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 Hørte rykter om at dynamo kan finne på å lekke strøm. Noen flere som har hørt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå