Annk88 Skrevet Oktober 21, 2020 Share Skrevet Oktober 21, 2020 Får ikke opp panser på min bmw e39 (523i) har prøvd og bruke tang og dra i wiren inne i bilen men ingen reaksjon. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 21, 2020 Share Skrevet Oktober 21, 2020 Ligger mange videoer og tråder på internett, om du google f.eks. "open stuck hood e39". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 Tipper det er samme svakhet som på E46. Låsekemanismen har et plasthjul som plutselig kan "forsvinne" og da virker ikke mekanismen lenger. Er det slik at nå du åpner panseret innenfra så spretter panseret opp, men når du drar i hendelen framme i grillen, så løsner ikke låsen? Da er det dette plasthjulet som er borte/ødelagt. Det er vist noen triks for å åpne panseret, men da må du nesten ha en lik bil ved siden av slik at du kan se hvor og hvordan dette gjøres. Et annet alternativ er å dra ut en av "nyren" som vil medføre at den blir ødelagt. Jeg hadde dette problemet på min E46 og jeg tredde på en 12mm 1/4" kopp der hjulet skulle være og smurte den med kobberpasta. Da fungerte låsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå