Ove Leknesund Skrevet November 16, 2020 Share Skrevet November 16, 2020 Noen som har tips til hvor man kan kjøpe dørhåndtak med Comfort access til 2013 7 serie F01 til fornuftig pris ?? Black-car-Exterior-Comfort-Access-door-handle-for-BMW-5-7-series-F01-F02-F06-F10.webp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 16, 2020 Share Skrevet November 16, 2020 Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Halden Skrevet November 17, 2020 Share Skrevet November 17, 2020 På 16.11.2020 den 13.39, Ove Leknesund skrev: Noen som har tips til hvor man kan kjøpe dørhåndtak med Comfort access til 2013 7 serie F01 til fornuftig pris ?? Black-car-Exterior-Comfort-Access-door-handle-for-BMW-5-7-series-F01-F02-F06-F10.webp 23.59 kB · 5 downloads Merkelig. Fikk i dag bekreftet på Bmw at jeg hadde kortslutning i venstre bakdør på comfort access. Iponert ogver de gutta der. Og et tilbud på tre stykk nye dørhåndtak til den nette sum av 14400.- Fikk råd om og koble dem ut for og fjerne problemet. Så måtte jeg lete litt da på ebay. Her får du 4 stk nye fra hongkong til under det en koster her i landet. Originalt delenummer:51217231933 Jeg har sendt en forespørsel om det lar seg gjøre og ta av de ytterste dekslene slik det gjør på de originale og slippe og lakke. Litt lenge og vente på levering men for 12 lapper spart er jeg villig til og forsøke. Fortsettelse følger ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Halden Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 På 17.11.2020 den 20.11, Bmw Halden skrev: Merkelig. Fikk i dag bekreftet på Bmw at jeg hadde kortslutning i venstre bakdør på comfort access. Iponert ogver de gutta der. Og et tilbud på tre stykk nye dørhåndtak til den nette sum av 14400.- Fikk råd om og koble dem ut for og fjerne problemet. Så måtte jeg lete litt da på ebay. Her får du 4 stk nye fra hongkong til under det en koster her i landet. Originalt delenummer:51217231933 Jeg har sendt en forespørsel om det lar seg gjøre og ta av de ytterste dekslene slik det gjør på de originale og slippe og lakke. Litt lenge og vente på levering men for 12 lapper spart er jeg villig til og forsøke. Fortsettelse følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Halden Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 Bestilte komplett pakke med alle Comfort access på eBay. Utvalg var sort eller hvit. Vi har spacegrå farge så jeg valgte svart. Bestilte 20 nov og fikk de i går 8 desember med original nummer. 4 stk for 2300,- ferdig i postkasse. De var svart metallic så innerdel måtte lakkes spacegrå. Gammelt ytterdeksel flyttes over til den nye innerdel. Farge med sprayboks og sprøyte og to-komponent klarlakk. Montert 3 stk i dag. Nå er alle dører i orden igjen. Alt dette til 2300.- Et stk håndtak koster underkant fullpris 4000.- i Norge...... Jan Magne 6C8F09DD-4A5C-466E-A832-602CC6696259.MOV Tony Soprano, Hpi, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 Denne flotte beskrivelsen har sikkert mange god nytte av 👍 Tusen Takk Jan Magne 💯🔝 Bmw Halden reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå