Gå til innhold

Bytte av xenonpærer i X1 E84

largo77
 Share

Anbefalte innlegg

Med fare for å fremstå som den komplette amatør så har jeg klart å kludre det til når jeg skulle skifte nevnte pærer. Jeg klarer ikke å få nye D1S-pærer inn i soklene. Jeg blir glad for alle råd og vink, for jeg ser bokstavelig talt mørkt på å kjøre 80 mil på E6 i morgen uten å ha dette på stell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du monterer i motsatt rekkefølge av demontering, dvs vrir pæra motsatt vel med kontakten pekende rett vei og ikke får det til; Hvor er de nye pærene kjøpt/merke?     Det er ikke uvanlig at det billigste på internet har dårlig passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill. Pærene jeg skulle sette inn er Philips av samme type som de som stod i. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å få dem presset langt nok inn. Jeg har presset og lirket i timevis. Har hatt et titalls biler, og har byttet et stort antall pærer i min tid, men aldri har jeg blitt så plaget.

Dette ender med at jeg bestiller time hos verksted. Det er dit det har gått med samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... fikk ikke fred, og måtte prøve en gang til. Søkte på andre bilmodeller og fant etter hvert ut at det er en liten hendel ved siden av festet. Denne løsner og fester klemmene som holder pæra på plass. Hurra for det men ikke hurra for at jeg skadet to dyre pærer i de siste dagers prosess.

onwards and upwards

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...