Simmern Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Jeg har en E30 hvor vi har satt inn en M52B25 fra en 523i.. Den starter, men går ikke på tomgang pga. en rekke problemer. Vi har allerede fikset en del, men optimalt sett trenger vi ledningsnett-oversikten og ECU pinout for å fortsette videre på en effektiv måte. Jeg har prøvd å gjøre MYE research, og kommer alltid frem til det samme WDS (Wiring Diagram System) opplegget. Jeg har prøvd å installere dette på min PC (Windows 10), på VirtualBox (Windows XP) og på en Windows 7 PC. Uten noe hell... Det er flere nettsider som http://www.bmw-planet.com/ som virker som en gang fungerte, men dessverre virker de stengt ned. Så jeg lurer egentlig på om noen har en løsning på akkurat dette? Altså å åpne WDS slik at jeg kan få en oversikt over hvor de forskjellige ledningene fra ECUen går som jeg ikke allerede har funnet. Eventuelt om noen har skjermbilder eller et PDF ark som de veit 100% sikkert er korrekt til denne modellen. Takker for alle svar!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmern Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 @OtisJo, men skulle gjerne hatt alle sidene... Det er 56+ pins på den ECUen og her ser jeg bare 22. Jeg har funnet noe lignende selv, men skulle gjerne hatt med fargekoder også slik at jeg vet helt konkret hvilke ledninger som går til de kontaktene jeg er ute etter, så jeg kan sammenligne mellom for eksempel ECUen og kontakten jeg er ute etter. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Send en PM med e-post, så ordner det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And81 Skrevet Juli 1, 2022 Share Skrevet Juli 1, 2022 På 15.12.2020 den 13.58, Otis skrev: Send en PM med e-post, så ordner det seg. Har du pinout skjema enda? Holder på å koble datasprut på en e39 528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And81 Skrevet Juli 1, 2022 Share Skrevet Juli 1, 2022 På 15.12.2020 den 12.46, Simmern skrev: @OtisJo, men skulle gjerne hatt alle sidene... Det er 56+ pins på den ECUen og her ser jeg bare 22. Jeg har funnet noe lignende selv, men skulle gjerne hatt med fargekoder også slik at jeg vet helt konkret hvilke ledninger som går til de kontaktene jeg er ute etter, så jeg kan sammenligne mellom for eksempel ECUen og kontakten jeg er ute etter. Takk for svar! Hei ser på et gammelt innlegg at du holdt på med m52? Har du pinout skjema enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå