Gå til innhold

Hvor finner man Wiring Diagram/ MS41.0 Pinout med farger til E39 M52 1998??

Simmern
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en E30 hvor vi har satt inn en M52B25 fra en 523i.. Den starter, men går ikke på tomgang pga. en rekke problemer. Vi har allerede fikset en del, men optimalt sett trenger vi ledningsnett-oversikten og ECU pinout for å fortsette videre på en effektiv måte. 

Jeg har prøvd å gjøre MYE research, og kommer alltid frem til det samme  WDS (Wiring Diagram System) opplegget. Jeg har prøvd å installere dette på min PC (Windows 10), på VirtualBox (Windows XP) og på en Windows 7 PC. Uten noe hell... Det er flere nettsider som http://www.bmw-planet.com/ som virker som en gang fungerte, men dessverre virker de stengt ned.

Så jeg lurer egentlig på om noen har en løsning på akkurat dette? Altså å åpne WDS slik at jeg kan få en oversikt over hvor de forskjellige ledningene fra ECUen går som jeg ikke allerede har funnet. Eventuelt om noen har skjermbilder eller et PDF ark som de veit 100% sikkert er korrekt til denne modellen.

Takker for alle svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@OtisJo, men skulle gjerne hatt alle sidene... Det er 56+ pins på den ECUen og her ser jeg bare 22. 

Jeg har funnet noe lignende selv, men skulle gjerne hatt med fargekoder også slik at jeg vet helt konkret hvilke ledninger som går til de kontaktene jeg er ute etter, så jeg kan sammenligne mellom for eksempel ECUen og kontakten jeg er ute etter.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
På 15.12.2020 den 12.46, Simmern skrev:

@OtisJo, men skulle gjerne hatt alle sidene... Det er 56+ pins på den ECUen og her ser jeg bare 22. 

Jeg har funnet noe lignende selv, men skulle gjerne hatt med fargekoder også slik at jeg vet helt konkret hvilke ledninger som går til de kontaktene jeg er ute etter, så jeg kan sammenligne mellom for eksempel ECUen og kontakten jeg er ute etter.

Takk for svar!

Hei ser på et gammelt innlegg at du holdt på med m52? Har du pinout skjema enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...