Grobian Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Noen som har byttet batteri på denne fjernkontrollen? Jeg får vippet dekselet opp en millimeter eller to, men det bare går tilbake. Klarer ikke løsne det uten å evt. etterlate hakk og søkk i det, og det blir jo ikke spesielt pent. Hvis noen har en bedre teknikk enn dens om er beskrevet i manualen mottas det med stor takk. Er det for øvrig noen som vet hvilke batterier som sitter i den? (Hvorfor skriver de ikke det i manualen?!) 2032? 2025? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 (endret) ...prøvde meg med noe som ligner et lite flatjern og en brevkniv.. andre ting bare bøyer seg eller er for tykke. Noen som evt. har fått dette til med et suitable object, som de skriver? Får forsåvidt tak med neglene, men neglene på to fingre bare bøyer seg utover.. så det var bare å gi opp. Kanskje det finnes en TIS på dette?! Endret Desember 15, 2020 av Grobian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Skal nå løsne om du trykker nok med en liten flattrekker. Mer bruksanvisning enn dette kan jeg nesten garantere at man ikke får oppdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 Tror jeg skal stikke innom Bilia og la de ødelegge den.. må nesten være noe gærnt med dekselet. Det kan vel ha vært en eller annen klodrik på ferde før meg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Selvfølgelig, hvis noen har limt det igjen så sliter man nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå