Gå til innhold

Prisnivå BMW E36 318iS 97modell?


HSbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Dette hører vel ikke inn under tilsalgs da jeg ikke har annonsert til salgs enda ,men har en BMW 318iS 97 modell va 243000km 

Den har M-Tech understell, sportstoler, takluke ,har vert tectylert  ca 12 års tid siden, så lite rust men venstre framskjem bør byttes. , servicehefte, Den har vert i mitt eie siden 2004 ca. 

Det jeg lurer på er hva er realistisk prisnivå ? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2021 den 22.18, HSbmw skrev:

Dette hører vel ikke inn under tilsalgs da jeg ikke har annonsert til salgs enda ,men har en BMW 318iS 97 modell va 243000km 

Den har M-Tech understell, sportstoler, takluke ,har vert tectylert  ca 12 års tid siden, så lite rust men venstre framskjem bør byttes. , servicehefte, Den har vert i mitt eie siden 2004 ca. 

Det jeg lurer på er hva er realistisk prisnivå ? 

 

 

Vanskelig å si uten bilder. Er bilen i god og ryddig stand, vil jeg ikke tro det er noe problemer med å få 80000,- men det spørs fort igjen hvor ille denne rusten er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, BjornarHS skrev:

Vanskelig å si uten bilder. Er bilen i god og ryddig stand, vil jeg ikke tro det er noe problemer med å få 80000,- men det spørs fort igjen hvor ille denne rusten er?

takk, for svar, venstre framskjerm har hatt et rusthull i hjulbuen, som til stadighet dukker opp. Vurdere å bytte skjerm før salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/15/2021 at 10:18 PM, HSbmw said:

Det jeg lurer på er hva er realistisk prisnivå ? 

BMW 3-serie | FINN.no

Denne ble nettopp lagt ut for 85k. Hold et øye med den og se om den blir solgt. 

Personlig tror jeg 80k for en 318is med rustblemmer er litt i overkant av hva man kan forvente ferdig prutet, ville selv tippet nærmere 55-60k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...