Audiomannen Skrevet Februar 18, 2021 Share Skrevet Februar 18, 2021 Hei, Jeg har nylig kjøpt en e46 med gåen servopumpe. Jeg lurte på om det er en måte for meg å sjekke typenummeret på nett, eller må jeg demontere pumpa for å kunne lese det av? Skiltnummer er SU53096 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 18, 2021 Share Skrevet Februar 18, 2021 (endret) Jeg brukte skiltnummer og gikk til vegvesen.no og trykte på "sjekk kjøretøyopplysninger", limte så inn skiltnummer, klikket på "hent opplysninger". Klikket så på "registreringsdata", kopierte så de 7 siste tegn i rammenummer. Gikk så videre til realoem.com, klikker på "click here to enter BMW Catalog", limer inn, det jeg kopierte, i feltet "serial number", trykker "Enter" tasten. Ser at det er rett bil som som dukker opp, klikker så på "browse parts". Resten tror jeg du forstår. Svaret ditt spørsmål er: Ja, nei. Endret Februar 18, 2021 av Otis Skrivefeil Audiomannen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiomannen Skrevet Februar 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2021 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå