Per ivar Skrevet Februar 25, 2021 Share Skrevet Februar 25, 2021 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg en bmw x1 e84 2010 modell. Kan jeg bruke castrol 5w/40 C3 på denne? Hvor ofte bytter dere olje? Hører dem sier att det er viktig å bytte olje regelmessig på disse pågrunn av regkjede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2021 Share Skrevet Februar 25, 2021 Siden det er såpass rimelig å skifte olje, om man gjør det selv. Så virker internett å være ganske enig i 1 gang i året og/eller 10kkm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet Februar 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2021 23 minutter siden, Otis skrev: Siden det er såpass rimelig å skifte olje, om man gjør det selv. Så virker internett å være ganske enig i 1 gang i året og/eller 10kkm. Det jeg tenker også😊 No erfaring med 5w/40 C3 fra castrol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2021 Share Skrevet Februar 25, 2021 For min del så kjøper jeg den billigste oljen jeg får tak i, som har LL04. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Mars 2, 2021 Share Skrevet Mars 2, 2021 Enig med Otis, se etter Longlife spesifikasjon på olje, hvem som har produsert den er ikke det viktigste. Du finner også denne informasjonen i instruksjonsboken på hvilken LL olje motoren din bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå