SaRon2199 Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Har sett litt på nye dempere og sånt, da min begynner å bli dårlige, så vurderer å kjøpe coilovers. Har søkt litt rundt, men siden bilen er x-drive, så har det blitt litt vanskelig. Noen som har noe tips om coilovers som passer? Er luft bake, så har ikke så mye peiling på hva jeg bør kjøpe. Har sett litt på kw v2 coilovers, og vurderer å kjøpe dem, er dt noe å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Nå hadde du jaggu flaks. Ble diskutert senest i går. Dog ikke på xdrive, men gir deg en pekepinn. Hint originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 1 time siden, SaRon2199 skrev: Har sett litt på nye dempere og sånt, da min begynner å bli dårlige, så vurderer å kjøpe coilovers. Har søkt litt rundt, men siden bilen er x-drive, så har det blitt litt vanskelig. Noen som har noe tips om coilovers som passer? Er luft bake, så har ikke så mye peiling på hva jeg bør kjøpe. Har sett litt på kw v2 coilovers, og vurderer å kjøpe dem, er dt noe å anbefale? Er nesten kun kw å få tak i til e61 xdrive. Og det er kun v3 som er mulig sist jeg sjekket med kw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå