Øyvind L. Skrevet Mars 22, 2021 Share Skrevet Mars 22, 2021 Ønsker å kjøpe en pent brukt CIC 8,8" navi proff skjerm til E9x. Må ha delenr: 65829211969. Som på bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gmbh Skrevet Desember 28, 2021 Share Skrevet Desember 28, 2021 Hei. Hadde nesten… e70 cic 8,8. men passer ikke tror jeg.Dumt,da den har dab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 28, 2021 Share Skrevet Desember 28, 2021 2 timer siden, Gmbh skrev: Hei. Hadde nesten… e70 cic 8,8. men passer ikke tror jeg.Dumt,da den har dab. De fleste passer omhverandre, dab ligger i enheten. Skjermen har kun jobb og vise bildet. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2021 Helt glemt vekk denne posten, men er en god stund siden jeg fikk tak i. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå